środa, 20 stycznia 2016

Kisiel pomarańczowo - jeżynowy

Bardzo prosty deser dziś mam dla Was moi mili a jakże pyszny i aromatyczny.
Wszystkim zapracowanym polecam, robi się szybko i szybko znika, brzuch się cieszy bo mu ciepło.
Zachęcam do zrobienia.
Kisiel z pomarańczą i jeżynami.

   
Składniki:
  • 3 szklanki soku pomarańczowego świeżo wyciśniętego
  • 300 g jeżyn - miałam mrożone
  • 2 krążki cukru palmowego
  • sok z 1/2 cytryny
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej 
  • bita śmietana do dekoracji
  • krokant z orzechów ziemnych do posypania
Przygotowanie kisielu:
  • Najpierw wycisnęłam sok z pomarańczy, wlałam do garnka i włożyłam do niego zmrożone jeżyny i cukier palmowy, gotowałam 5 minut.
  • Dodałam sok z cytryny.
  • Mąkę ziemniaczaną rozprowadziłam w 1/3 szklanki wody i wlałam do owoców ciągle mieszając zagotowałam i gotowałam jeszcze 2 minuty aż kisiel zgęstniał. 
  • Ubiłam śmietanę bez cukru i udekorowałam kisiel w pucharkach, posypałam krokantem z orzechów.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Ognik zimą - pokarm dla ptaków

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger