czwartek, 14 stycznia 2016

Placuszki na śmietanie

Lekkie i puszyste placuszki na bazie śmietany, dają niezłą dawkę energii na początek dnia.
Polecam serdecznie w te chłodne dni.
Placuszki na śmietanie.


                 Składniki:
  • 2 jaja
  • 4 czubate łyżki kwaśnej śmietany 12 % 
  • 6 pełnych łyżek mąki pszennej
  • 2 łyżeczki cukru pudru
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • miód do podania

Do miski wlałam śmietanę, dodałam jaja i wymieszałam.
Teraz dodałam cukier puder oraz mąkę i wymieszałam na gładką masę.
Na rozgrzanej patelni smażyłam na oleju placuszki z obu stron na złoty kolor.
Podałam z miodem.

Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Uroki jesiennego lasu

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger