niedziela, 21 lutego 2016

Jajo sadzone na pomidorach

Proponuję na śniadanie takie oto pyszne danie.
No to mi się zrymowało, a danie jest pycha i robi się błyskawicznie. 
Dodaje energii i cieszy oko, podano do stołu.
Jajo sadzone na pomidorach.

 
                Składniki: 1 porcja
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 5 cm białej części pora
  • 2 pomidory
  • szczypta cukru
  • sól ziołowa
  • 1 jajo

Pomidory pokroiłam wraz ze skórką w kosteczkę tak samo jak i pora.
Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam na nim pomidora i pora doprawiając cukrem i solą ziołową.
Smażyłam chwilę aż por zmiękł.
Wtedy rozgarnęłam na boki podsmażonego pomidora z porem i w środek wbiłam jajo.
Smażyłam jeszcze do momentu aż białko się ścięło a żółtko uzyskało ulubioną konsystencję półpłynną.
Podałam z grzankami.

Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Łabędź niemy

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger