poniedziałek, 1 lutego 2016

Placuszki jaglano - owsiane

Bardzo puszyste, bardzo smakowite i bardzo zdrowe.
Takie placuszki to bardzo dobry start, czyli pyszne śniadanie które doda nam energii na zimowy dzień.
Do zrobienia placuszków najlepsze są tutaj bardzo dojrzałe banany, takie ciemnobrązowe, są kremowe i mają najlepiej przyswajalny cukier.
Zachęcam do pieczenia.
Placuszki jaglano - owsiane.



                       Składniki:
  • 2 bardzo dojrzałe banany
  • 4 jaja
  • 80 g płatków jaglanych
  • 25 g mąki owsianej

Do pojemnika blendera włożyłam płatki jaglane i zmieliłam je, dodałam dojrzałe banany, jaja i mąkę owsianą i zmiksowałam na gładką masę.
Na patelni bez tłuszczu smażyłam małe placuszki, takie na jedną łyżkę masy.
Placuszki smażyłam z obu stron na złoty kolor.
Podałam z konfiturą z truskawek.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Grudniowa zima 2015

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger