wtorek, 8 marca 2016

Bułki zapiekane z kapustą i grzybami

Fajna alternatywa talerza pełnego kapusty z grzybami.
Fajnie podane i obiad gotowy.
Kapustę ugotujcie według własnych upodobań albo według mojej propozycji, jest pyszna.
Użyłam do dania bułek musztardowych.
Zapraszam na obiad, kolację albo danie do pracy.
Bułki zapiekane z kapustą i grzybami. 


                 Składniki:
  • 8 bułek musztardowych
                 Farsz:
  • 500 g kapusty kiszonej
  • 1/2 szklanki bulionu grzybowego
  • liść laurowy
  • 1/4 niedużej główki białej kapusty
  • 1/2 szklanki bulionu warzywnego
  • 6-8 dużych kapeluszy grzybów suszonych
  • 1 łyżka suszu z opieniek
  • 1 łyżka suszu z kani
  • 1 łyżka sosu worcestershire
  • sól
  • pieprz 

Najpierw ugotowałam kapustę.
Kapelusze grzybów namoczyłam w zimnej wodzie na godzinę.
Kapustę kiszoną zawsze kupuję u jednego małżeństwa na targu i wiem że mają taką jaką lubię, nie za kwaśną i nie trzeba jej obgotowywać.
Jeśli macie kapustę kwaśną musicie obgotować bo sam kwas w pierożkach to nie o to nam chodzi.
Kapustę drobniutko pokroiłam, zalałam bulionem grzybowym i dodałam listek laurowy.
Gotowałam kapustę do miękkości.
Kapustę białą pokroiłam w drobną kosteczkę, zalałam bulionem warzywnym i gotowałam do miękkości.
Po ugotowaniu obie kapusty połączyłam, dodałam pokrojone w drobną kosteczkę grzyby oraz susz z kani i opieniek i gotowałam jeszcze do momentu jak kapusta się prawie rozpadała a grzyby były miękkie.
Na koniec doprawiłam solą, pieprzem i sosem worcestershire.

Bułki musztardowe przygotowałam według przepisu albo użyjcie swoich ulubionych.
Ścięłam bułkom kapelusze i z dołu bułki wydłubałam miąższ abym miała gdzie włożyć farsz.
Nadziałam bułki kapustą,
przykryłam wieczkiem z bułki i zapiekałam w piekarniku nagrzanym do 180 C z opcją grzania góra/dół przez 15 - 20 minut.
Pokruszyłam także miąższ bułek, dzięki temu miałam chrupiące okruszki.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Domek

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger