wtorek, 19 kwietnia 2016

Pasta z awokado i twarogu

Dobrych, aromatycznych past nigdy dość.
Świeży domowy chleb i puszysta, pyszna pasta do niego, czego chcieć więcej na śniadanie? no chyba tylko kubka aromatycznej kawy czy herbaty.
Zapraszam na znakomite śniadanie.
Pasta z awokado i twarogu.

               
                 Składniki:
  • 1 owoc awokado
  • 150 g sera twarogowego półtłustego
  • sok z 1 limonki
  • pęczek szczypioru
  • 1 ząbek czosnku
  • sól do smaku
  • pieprz

Do misy blendera włożyłam pokruszony ser, obrane ze skórki awokado, czosnek, szczypior oraz wlałam sok z limonki i zmiksowałam na gładką pastę.
Doprawiłam do smaku solą i pieprzem. 
Pastę przed podaniem dobrze jest schłodzić.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Prymula - obraz

4 komentarze

  1. Bardzo bardzo zachęcająca:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pasta.Ale ja dodalem jeszcze lyzeczke czosnku niedzwiedziego, dal troche inny posmak.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger