sobota, 7 maja 2016

"Faceci od kuchni" - zaproszenie na film

Dziś mam dla Was komedię czyli będziemy się śmiać.
"Faceci od kuchni" franc. Comme un chef, francusko - hiszpańska komedia z 2012 roku w reżyserii Daniela Cohena.


W majowy, sobotni wieczór fajnie będzie się pośmiać.
Alexandre'a Lagarde znanego paryskiego Mistrza kuchni nagle opuszcza wena.
Nieświadomi tego klienci wciąż zamawiają miejsca i szturmują jego restaurację.
Właściciel restauracji chce jednak zastąpić obecną kuchnię, kuchnią molekularną.
Na miejsce kucharza - mistrza czeka mnóstwo młodych, zdolnych kucharzy - konkurentów.
Alexandre ma więc spory problem.
Nieoczekiwanie na drodze Mistrza staje niepokorny ale bardzo uzdolniony kucharz Jacky Bonnot i wszystko się zaczyna.
Fajna rześka akcja, mnóstwo gagów i uśmiechów.
Fajne jest to że można oglądać mierzącego się z nożem i widelcem odtwórcę głównej roli Mistrza Alexanre'a a w tej roli słynny "Leon Zawodowiec" Jean Reno.
W roli Jackego Bonnota widzimy Michaëla Younga.
Dla mnie smaczkiem było wyłapywanie pysznych dań i oto co znalazłam: krem z porów z miodem akacjowym, zupa rybna z czerwoną dynią, kurczak z cytryną, potrawka cielęca z warzywami, słynna wołowina po burgundzku.
 Zachęcam do oglądania i napiszcie jak było?

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger