poniedziałek, 30 maja 2016

Fit owsianka z jagodami, porzeczakami na mleczku kokosowym

Śniadanie zbilansowane to podstawa naszego dziennego startu.
Owsianka na mleku zapewni nam taki start a do tego jest pyszna i aromatyczna jeśli dodamy nasze ulubione owoce i dodatki.
Dziś proponuję wersję wegańską dla wszystkich, pyszną i zdrową.
Fit owsianka z jagodami, porzeczkami na mleczku kokosowym.

               
                       Składniki:
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 1 puszka mleczka kokosowego - 400 ml
  • 1/2 szklanki wody
  • 1/2 szklanki porzeczek mieszanych białych i czerwonych
  • popping z amarantusa 
  • zapałka migdałowa
  • 3/4 szklanki jagód
  • 1 łyżka cukru trzcinowego

Do garnka wlałam mleczko kokosowe, dolałam wody, wsypałam płatki i zagotowałam, wyłączyłam ogień i pozostawiłam na 5 minut aby płatki napęczniały.
Jagody włożyłam do małego garnuszka, dodałam cukier i zagotowałam.
Do miski wyłożyłam płatki, posypałam porzeczkami, rozgotowanymi jagodami, migdałami oraz poppingiem z amarantusa.
Smacznego.
Przepis autorski
"Podróże małe i duże"
Narcyzy

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger