poniedziałek, 6 czerwca 2016

Sałatka z warzyw z rosołu

Warzywa z gotowania rosołu przeważnie nie cieszą się sporą popularnością.
Przeprowadzając wywiad z moimi koleżankami większość wyrzuca je do kosza bo po co to komu?
Wy też tak robicie?
Ja nigdy, zawsze coś pysznego z nich powstanie, czy to pasztet warzywny, czy miksuję je i zagęszczam potem sosy albo tak jak teraz robię sałatkę, nic się nie może zmarnować.
Zapraszam na pyszną sałatkę. 
Sałatka z warzyw z rosołu.

                
                  Składniki:
  • 1 pietruszka
  • 1/3 bulwy selera
  • 2 marchewki
  • 2 jaja na twardo
  • 1 nieduży pieczony burak
  • 1 kiszony ogórek
  • 3 gałązki bazylii tajskiej
  • 1/2 pęczka szczypiorku
  • 1 mała cebula
                 Sos:
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka sosu teriyaki
  • 2 łyżeczki kremu chrzanowego
Warzywa wcześniej ugotowałam w rosole.
Buraka owinęłam folią aluminiową i upiekłam w 180 C jakieś 40 minut.
Potem buraka ostudziłam, obrałam i pokroiłam w kostkę tak samo jak i resztę warzyw.
Ogórka też pokroiłam w kostkę.
Jaja obrałam i pokroiłam w kostkę.
Wszystkie warzywa razem wymieszałam i dodałam posiekany szczypiorek oraz pokrojone listki bazylii tajskiej.
Składniki sosu wymieszałam w miseczce i polałam sałatkę, wymieszałam.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Rozewie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger