wtorek, 28 czerwca 2016

Truskawkowo - arbuzowe orzeźwienie

Lato, lato i ciepełko i potem upał i ja to kocham.
Uwielbiam lato i upały i nigdy nie mam ich dość, może przeprowadzę się do Andaluzji, tam słońce przez 340 dni i wtedy będę zadowolona.
No to marzenia marzeniami a teraz orzeźwienie na nasze polskie upały, niemniej cudne jak te andaluzyjskie.
Koktajl pyszny i odżywczy zarazem, polecam.
Dwa składniki i mega smak.
Truskawkowo - arbuzowe orzeźwienie.

                  Składniki: 2 porcje
  • 20  średnich truskawek
  • ok. 300 g arbuza - gruby plaster 
  • kilka listków mięty
  • kostki lodu
Truskawki umyłam, osuszyłam i obrałam, włożyłam do kielicha blendera.
Dodałam obranego ze skóry arbuza oraz listki mięty.
Całość zmiksowałam na jednolity koktajl.
Przed podaniem dodałam do każdej szklaneczki kostki lodu.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
W lesie

4 komentarze

  1. O tak! Koktajle, smoothie i lemoniada to nieodłączny smak lata. Takiego koktajlu jak Ty jeszcze nie robiłam, ale będę musiała spróbować. Wygląda smacznie i pewnie taki jest, w dodatku pewnie świetnie chłodzi w upalne dni.
    Pozdrawiam i zapraszam równiez do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak idealnie zaspokaja pragnienie i ochładza organizm, polecam do wypróbowania.

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger