niedziela, 10 lipca 2016

Jaglanka na mleku kokosowym z jabłkiem

Na śniadanie często zajadamy kaszę jaglaną z owocami.
Dziś proponuję jaglankę z jabłkiem i cynamonem.
Pyszna kasza dodaje sporo energii na letni, upalny dzień, kumuluje potrzebną wodę aby potem ją uwalniać, polecam.
Jaglanka na mleku kokosowym z jabłkiem.

         
                Składniki:
  • 1 szklanka kaszy jaglanej
  • 2 szklanki mleka kokosowego
  • 2 jabłka
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 1 łyżka miodu
  • pestki z 1/2 granatu
  • garść żurawiny
  • garść nerkowców

Kaszę wsypałam na sito i przelałam wrzącą wodą a potem przepłukałam zimną wodą.
Zagotowałam 1,5 szklanki wody i na wrzącą wsypałam przepłukaną kaszę, zamieszałam i gotowałam około 12 minut po czym zdjęłam z ognia i pozostawiłam jeszcze pod przykryciem na 15 minut.
Teraz zalałam kaszę mlekiem i zagotowałam, odstawiłam.
Jabłka obrałam i pokroiłam w dużą kostkę.
Podsmażyłam jabłka na maśle klarowany jakieś 5 minut, posypałam cynamonem i dodałam miód.
Uprażone jabłka przełożyłam do kaszy, wymieszałam.
Już w miseczce  posypałam kaszę żurawiną, pestkami granatu i posiekanymi nerkowcami.
Smacznego.
Przepis z archiwum.
"Podróże małe i duże"
Młode łabędzie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger