niedziela, 3 lipca 2016

Kisiel jabłkowo - truskawkowy

Szybki deser, orzeźwiający, a zarazem doskonale gasi pragnienie w te upalne dni.
Sok jabłkowy który tu użyłam wyciskałam sama, taki jest najlepszy.
Można również użyć sklepowego ale najlepszej jakości.
Truskawki są z dużych kawałkach aby wszystko nie było takie idealnie gładkie.
Gotujemy? jakie kisiele lubicie najbardziej?
Kisiel jabłkowo - truskawkowy z całymi owocami.


Składniki:
  • 500 ml soku jabłkowego najlepiej świeżo wyciskanego
  • 200 g truskawek
  • 1 łyżka cukru trzcinowego
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej

Przygotowanie:
Truskawki zasypałam cukrem i rozgotowałam pod przykryciem ale nie całkiem, tak tylko do lekkiego rozpadnięcia owoców.
Sok jabłkowy wlałam do garnka zostawiając pół szklanki.
W soku w szklance rozprowadziłam mąkę ziemniaczaną.
Sok w garnku zagotowałam, dodałam rozgotowane truskawki, wlałam sok z mąką i ciągle mieszając doprowadziłam do wrzenia.
Gotowałam jeszcze chwilę i przelałam do szklaneczek.
Podałam ciepły ale równie dobrze smakuje schłodzony.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże" 
Zachód słońca nad polami

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger