czwartek, 28 lipca 2016

Melonowy napój izotoniczny

Teraz latem podczas upałów potrzeba nam więcej napojów które wzbogacą nasz organizm o składniki mineralne gdyż po prostu więcej się pocimy i musimy uzupełnić niedobory.
Doskonałą "kroplówką" jest woda kokosowa którą warto popijać bo zawiera wszystko co nam trzeba.
Dziś w koktajlu z melonem który doskonale zaspokoi nasze pragnienie.
Zapraszam na pyszny i zdrowy napój. 
Melonowy napój izotoniczny.


                Składniki:
  • 1/2 melona miodowego
  • listki z 4 gałązek mięty czekoladowej
  • 1 puszka wody kokosowej - 250 ml

Do kielicha blendera włożyłam kawałki obranego ze skórki melona, umyte, osuszone listki mięty oraz wlałam napój kokosowy.
Wszystkie składniki zmiksowałam.
Podałam z kostkami lodu.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Ku słońcu

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger