sobota, 30 lipca 2016

Orzeźwiający koktajl melonowo - truskawkowy

Dziś ponownie proponuję coś do picia.
Koktajl jest pyszny, pożywny i aromatyczny, doskonale gasi pragnienie.
Najważniejsze że gotowy do spożycia w kilka chwil.
Orzeźwiający koktajl melonowo - truskawkowy.

            Składniki:
  • 1/2 melona miodowego
  • 250 g truskawek
  • sok z 1 pomarańczy
  • kostki lodu
Melona obrałam ze skórki i pokroiłam na kawałki, włożyłam do kielicha blendera.
Truskawki umyłam, obrałam i dołożyłam do melona.
Wlałam także do blendera sok z 1 pomarańczy i zmiksowałam całość.
Przelałam do szklaneczek, podałam z kostkami lodu.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Żółciak siarkowy

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger