czwartek, 14 lipca 2016

"Zniszcz te kilogramy" - recenzja ksiązki

Pamiętacie jak byłyśmy nastolatkami i ten lęk aby nie utyć, aby nie wyglądać gorzej od koleżanki która wyglądała piękniej?
Ja pamiętam i teraz z perspektywy czasu wydaje się to błahym problemem ale wtedy? urastał do mega problemu.
"Zniszcz te kilogramy" Magdaleny Makarowskiej to książka o megaprostym odchudzaniu dla nastolatek.

Posiadaczką książki stałam się dzięki uprzejmości księgarni internetowej Zdrowe Podejście.
Książka idealna nie tylko dla nastolatek ale i dla ich mam, aby wiedziały czym żywić swoje pociechy aby były zdrowe i szczupłe, uśmiechnięte i wesołe.
Książka składa się z trzech części.
W pierwszej znajdziemy porady dietetyczne i wiadomości skąd biorą się zbędne kilogramy.
Są tu również przepisy na zdrowe i pożywne dania, smaczne i zachęcające. 

W drugiej części są porady trenera personalnego.
W trzeciej zaś wypowiada się psycholog i wyjaśnia wszelkie wątpliwości.

Książka napisana przejrzyście i ciekawie, z fachowymi poradami.
Sama autorka jest dietetyczką z zawodu i jest częstym gościem programu DD TVN, Pytanie na Śniadanie oraz Stylowego Magazynu.
Napisała całą masę poradników dla młodszych i starszych kobiet, kobiet w ciąży czy mężczyzn.
Polecam gorąco książkę wydaną przez wydawnictwo  Feeria, liczącą 216 stron podzielonych na 3 części.
Powiem Wam szczerze że chciałabym mieć taką książkę - poradnik na półce będąc nastolatką, niestety wtedy takich poradników nie było i musiałyśmy rozwiązywać problemy odchudzania inaczej.
https://zdrowepodejscie.pl/

4 komentarze

  1. Ja tą Panią kojarzę z plagiatem , mam jej jedną taką książkę(sprawa dotyczyła chyba dwóch) , tą poświęconej żywieniu dzieci ,a tam całe strony żywcem ściągnięte( nie tylko przepisy ,ale i tekst) z bloga Am mniam , potem nowe wydanie zostało chyba zmienione, tak że jakoś straciłam zaufanie do książek tej Pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam na ten temat żadnych informacji, pozdrawiam.

      Usuń
    2. http://wawalove.pl/Popularna-ksiazka-okazala-sie-plagiatem-a5706
      http://whiteplate.com/2012/07/jak-powstaje-przepis-jak-powstaje-tekst/

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger