środa, 13 lipca 2016

Zupa truskawkowa

Tej zupy nie można nie spróbować podczas letnich dni gdzie truskawki na krzaczkach jeszcze w drugim terminie dojrzeją.
Zupa jest delikatna i bardzo smakowita, doskonała na letnie upały, polecam serdecznie.
Pyszna zupa truskawkowa.


Składniki:
  • 500 g truskawek
  • 150 ml półsłodkiego wina białego
  • 1 szklanka wody
  • 1 łyżka cukru pudru
  • laska wanilii
  • 2 łyżki miodu
  • 500 ml jogurtu naturalnego lub greckiego
  • groszek ptysiowy do podania
  • truskawki do dekoracji

Przygotowanie:
  • Truskawki umyłam, obrałam.
  • Do garnka wlałam wino, wodę i wsypałam łyżkę cukru pudru, dodałam całą laskę wanilii, gotowałam 10 minut.
  • Włożyłam teraz truskawki i gotowałam kolejne 5 minut.
  • Wyjęłam laskę wanilii, przecięłam ją na pół, wydłubałam ziarenka i włożyłam je do garnka.
  • Zupę zdjęłam z ognia i zmiksowałam, dodałam miód i wymieszałam.
  • Na koniec dodałam jogurt i dobrze wymieszałam.
  • Podałam z groszkiem ptysiowym i truskawkami.
  • Zupa jest kremowa i delikatna.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Truskawki

4 komentarze

  1. dla mnie zupy owocowe to zmora dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Ewo czasami te zmory dzieciństwa wychodzą na późniejsze lata na dobre, trzeba się tylko przełamać.

      Usuń
  2. Ooo <3 Muszę ją zjeść <3 Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger