piątek, 5 sierpnia 2016

Budyń jaglano - truskawkowy

Deser iście królewski, pyszny budyń jaglany z truskawkami to deser wyśmienity, aromatyczny i bardzo zdrowy.
Czegóż chcieć więcej od deseru, ma być pyszny i zdrowy i ten właśnie taki jest.
Polecam serdecznie, spróbujcie też z innymi owocami, może jagodowy? albo malinowy? ja spróbuje na pewno.
Truskawkowo - jaglany budyń.
  
Składniki:
  • 1/3 szklanki sypkiej kaszy jaglanej
  • 1 szklanka mleka kokosowego
  • 300 g truskawek
  • 2 łyżki cukru trzcinowego

Przygotowanie:
  • Na sito wysypałam kaszę jaglaną i płukałam dość ciepłą wodą kilka minut.
  • Wsypałam kaszę do garnka, wlałam mleko i zagotowałam pod przykryciem.
  • Gotowałam kaszę 15 minut pod przykryciem, na małym ogniu nie mieszając i nie otwierając garnka.
  • Jeszcze ciepłą kaszę zmiksowałam z cukrem i truskawkami, wcześniej umytymi i obranymi, na gładki budyń.
  • Jeśli jest za gęsty wystarczy dodać kilka truskawek i zmiksować.
  • Pyszny jest ciepły a jeszcze pyszniejszy na zimno.
Smacznego.
Źródło.
"Podróże małe i duże"
Ciechocinek w słońcu

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger