sobota, 3 września 2016

Lemoniada miodowo - bazyliowa z kurkumą

Zdrowa lemoniada, idealna do zaspokojenia pragnienia.
Miód najzdrowszy płyn na świecie, kurkuma to najzdrowszy proszek jaki znam czytaj przyprawa a ich połączenie to eksplozja smaków.
Wypróbujcie koniecznie.
Lemoniada miodowo - bazyliowa z kurkumą.



                Składniki:
  • 1 cm korzenia imbiru
  • 50 g płynnego miodu
  • kilka listków bazylii
  • 1/2 łyżeczki kurkumy mielonej
  • 3 - 4 łyżki soku z cytryny
  • 1 litr dobrze schłodzonej wody mineralnej lekko gazowanej
  • kostki lodu

Imbir obrałam i starłam na tarce o drobnych oczkach.
Do garnka wlałam 100 ml wody, dodałam imbir, miód, listki bazylii - 10 sztuk - i kurkumę i gotowałam aż do uzyskania konsystencji syropu.
Syrop schłodziłam i połączyłam z sokiem z cytryny, wodą mineralną i wymieszałam.
Dodałam kostki lodu.
Podałam w kieliszkach z listkami bazylii.

Smacznego.
Przepis z archiwum.
"Podróże małe i duże"
Kwietny przybysz

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger