piątek, 14 października 2016

Bułki grahamki z dynią

Szybkie, pyszne bułeczki na śniadanie, jadacie?
Ja uwielbiam świeżutką bułkę z chrupiącą skórką i masłem, koniec, więcej mi nie trzeba.
Zarabiamy zatem ciasto i pieczemy bułeczki.
Bułki grahamki z dynią.


               Składniki:
  • 200 g mąki pszennej graham T 1850
  • 400 g mąki pszennej T 650
  • 1,5 łyżeczki soli
  • 1 łyżeczka cukru
  • 30 g świeżych drożdży
  • 350 ml wody
  • 1.2 szklanki pestek dyni 
  • mleko do smarowania bułek
Mąki wsypałam do misy robota, dodałam sól i cukier, wymieszałam.
Drożdże rozpuściłam w wodzie, wlałam do mąki, wymieszałam.
Wyrabiałam ciasto przez 5 minut, pod koniec dodałam pestki dyni.
Z ciasta uformowałam 10 bułeczek, ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, nacięłam i pod przykryciem pozostawiłam na godzinę do wyrośnięcia.
Potem posmarowałam bułki mlekiem i piekłam w piekarniku nagrzanym do 200 C z opcją grzania góra/dół przez 25 minut.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Muchomor

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger