piątek, 28 października 2016

Kałamarnica w warzywach

Kałamarnicę zakupiłam niedawno w Makro i nie wiedziałam jak ją przyrządzić. 
Myślałam i wymyśliłam że najlepiej podać ją w warzywach, ponieważ ośmiornica z warzywami jest super to i kałamarnica będzie ok.
Nie pomyliłam się danie wyszło wyborne, polecam serdecznie.
Kałamarnica w warzywach.


            Składniki:
  • 500 g kałamarnicy  
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 cebula
  • 1 papryka
  • 2 pomidory
  • 3 ząbki czosnku
  • 1/2 szklanki białego wina
  • sól morska
  • pieprz
  • 1 posiekany pęczek bazylii 

Ponieważ ja miałam jedną mackę kałamarnicy i to było już pół kilograma więc umyłam ją, osuszyłam dokładnie i pokroiłam na kawałki.
Cebulę obrałam i pokroiłam w plasterki, paprykę w paseczki, cukinię umyłam i wraz ze skórką pokroiłam w kostkę.
Pomidory wraz ze skórką pokroiłam w kostkę.
Posiekałam również drobno czosnek. 
Na patelni rozgrzałam oliwę i podsmażyłam na niej cebulę, posoliłam.
Teraz dodałam paprykę, cukinię i smażyłam kilka minut.
Dodałam potem pomidory i czosnek, sól i pieprz i wlałam wino, chwilę dusiłam.
Na końcu dodałam kałamarnicę i smażyłam 5 minut.
Przed podaniem posypałam posiekaną bazylią.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Mamo poczekaj

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger