piątek, 7 października 2016

Maślankowe placuszki z borówkami

Małe, pyszne placuszki na śniadanie będą wspaniałym początkiem dnia.
Ja podałam borówki amerykańskie ale tutaj pełna dowolność, dodajcie swoje ulubione owoce.
Placuszki są puszyste i pachnące, zachęcam do skosztowania.
Maślankowe placuszki z borówkami.


               Składniki:
  • 1 szklanka maślanki
  • 150 g serka homogenizowanego naturalnego
  • szczypta soli
  • 1 jajo
  • 1 szklanka mąki
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta mielonych goździków
  • borówki amerykańskie do podania
  • miód do podania

Do miski wlałam maślankę, wbiłam jajo, wymieszałam.
Dodałam teraz serek, sól i goździki, ponownie wymieszałam.
Na koniec dodałam mąkę, proszek do pieczenia i dokładnie wymieszałam.
Na niewielkiej ilości oleju smażyłam niewielkie placuszki z obu stron na złoty kolor.
Podałam z borówkami amerykańskimi polane miodem.

Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Leśne jeżyny

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger