czwartek, 10 listopada 2016

Islandzka owsianka - Hafragrautur

Islandzka owsianka podawana jest przeważnie z jogurtem Skyr a ja tym razem zrobiłam ją z mlekiem i smakuje wybornie.
Polecam wszystkim wielbicielom płatków owsianych.
Islandzka owsianka - Hafragrautur.


            Składniki:
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka
  • 3/4 szklanki wody
  • szczypta soli
  • cukier trzcinowy do posypania
  • 1 łyżka masła
  • garść rodzynków
  • garść malin
Do garnka wlałam mleko i wodę, posoliłam szczyptą soli, wsypałam płatki owsiane i gotowałam na maleńkim ogniu aż się rozkleiły.
Teraz dodałam masło  wymieszałam.
Przełożyłam owsiankę do miseczek, posypałam cukrem, rodzynkami i malinami.
Smacznego.
Przepis kuchni islandzkiej.
"Podróże małe i duże"
Jezioro ślesińskie

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger