wtorek, 15 listopada 2016

Racuchy z cukinii

Jak już pewnie wiecie cukinia idealnie nadaje się na dżemy, keczupy a także ciasta i placuszki.
Placuszków i innych przetworów z cukinii szukajcie na blogu  a dziś przedstawiam racuchy z cukinii na słodko.
Podałam je z galaretką z ciemnych winogron ale tutaj pełna dowolność, podajcie z czym lubicie.
Racuchy z cukinii.


              Składniki:
  • 70 g mąki pszennej
  • 2 jaja
  • 4 łyżki mleka
  • 1 średnia cukinia
  • oliwa z oliwek

Mąkę przesiałam do miseczki.
Połączyłam mąkę z jajami, potem wlewałam mleko i mieszałam aż ciasto stało się gładkie.
Cukinię starłam wraz ze skórką, jeśli młoda i miękka, na tarce o dużych oczkach.
Włożyłam cukinię do ciasta, wymieszałam.
Nakładałam racuchy łyżką na rozgrzaną oliwę i smażyłam z obu stron na złoty kolor.
Podałam z galaretką z ciemnych winogron.
Można zrobić wersję na ostro i wtedy do ciasta dodaję sól i pieprz a podaję racuchy z sosem pomidorowym lub czosnkowym.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Stawy - Konstantynów Łódzki

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger