sobota, 3 grudnia 2016

Steki z tuńczyka z kolorowym pieprzem i rozmarynem

Steki z tuńczyka to danie które robi się błyskawicznie a efekt jest nieziemski, pyszne, soczyste mięso z ryby i do tego ulubione dodatki.
Polecam gorąco do wypróbowania.
Steki z tuńczyka z kolorowym pieprzem i rozmarynem.

             Składniki:
  • 2 steki z tuńczyka po 400 g każdy wysokości 2 cm
  • oliwa z oliwek
  • 1 łyżeczka kolorowego pieprzu świeżo tłuczonego 
  • 1 łyżeczka suszonego rozmarynu
  • sól morska
             Do podania: 
  • ziemniaki z wody
  • zielona fasolka szparagowa 
Steki dobrze osuszyłam papierem kuchennym.
Oliwę wymieszałam ze świeżo utłuczonym pieprzem i rozmarynem i natarłam rybę tą mieszanką, pozostawiłam na 20 minut.

Rozgrzałam patelnię grillową i grillowałam steki z każdej strony po około 1,5 minuty.
Potem pozostawiłam steki na 2 minuty aby odpoczęły, posypałam solą.
Podałam z ziemniakami z wody i zieloną fasolka szparagową.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Jesienne niebo

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger