niedziela, 15 stycznia 2017

Duszony rozbratel

Pyszne mięso mam dla Was dzisiaj i jest to najlepszej jakości wołowina.
Wołowina to mięso które uwielbiam i robię często.
Tym razem zakupiłam rozbratel czyli mięso z grzbietowej części wołu i jest ono soczyste, delikatne z przerośniętym tłuszczem.
Mięso jest pyszne, polecam wypróbujcie.
Po uduszeniu mięso jest kruche i soczyste.
Duszony rozbratel.

Składniki:
  • 800 g rozblatla wołowego
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka masła
  • 2 duże cebule
  • 5 - 6 ząbków czosnku
  • 1 łyżka kminku
  • 1 łyżka słodkiej mielonej papryki
  • 3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • pęczek natki pietruszki
  • sól morska
  • pieprz

Przygotowanie mięsa:
  • Cebulę pokroiłam w piórka a czosnek w cieniutkie plasterki.
  • W dużym garnku rozgrzałam oliwę z masłem i podsmażyłam na niej mięso w całości z obu stron.
  • Gdy się zrumieniło, dodałam cebulę pokrojoną w piórka, czosnek, kminek, paprykę, sól morską i świeżo mielony pieprz.
  • Smażyłam aż cebula stała się miękka.
  • Następnie wlałam do garnka szklankę wody i dusiłam pod przykryciem jakieś 2,5 - 3 godziny aż mięso całkowicie zmiękło.
  • Jeśli trzeba podlejcie wodą.
  • Na koniec dodałam przecier pomidorowy i posiekaną natkę pietruszki.
  • Podałam z kaszą gryczaną i fasolką szparagową.

Smacznego.
Przepis z archiwum.
"Podróże małe i duże"
Sanktuarium w Licheniu

3 komentarze

  1. Bardzo pyszne danie. Od niedawna czesto bywa na naszym stole

    OdpowiedzUsuń
  2. Powoli odkrywam swoje kulinarne talenty. Rozbratel z Twojego przepisu wyszedł idealny. Na pewno wrócę do tej receptury, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger