sobota, 21 stycznia 2017

Surówka z czerwonej kapusty i selera naciowego z jogurtem greckim

Dobrą surówkę nie jest zrobić trudno, wystarczy dobre składniki posiekać i dobrze doprawić.
Kapusta czerwona ma mnóstwo witamin tak samo jak seler naciowy a ich połączenie to dobre połączenie.
Ja osobiście za selerem naciowym nie przepadam, natomiast w surówce smakuje obłędnie, warto więc coś połączyć aby potem cieszyć się pysznym smakiem.
Polecam do wypróbowania.
Surówka z czerwonej kapusty i selera naciowego.

Składniki:
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1/3 małej główki czerwonej kapusty
  • 1 mała marchewka
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
  • duża szczypta cukru
  • duża szczypta soli morskiej
  • świeżo mielony czarny pieprz 
  • 2 łyżki octu jabłkowego 
  • 1 łyżeczka majonezu
  • 2 łyżeczki jogurtu greckiego
Przygotowanie surówki:
  • Posiekałam drobno kapustę czerwoną, selera i marchewkę po obraniu starłam na tarce o grubych oczkach.
  • Posoliłam i oprószyłam świeżo mielonym pieprzem, wymieszałam i pozostawiłam na kilka minut aby kapusta zmiękła.
  • Teraz dodałam ocet jabłkowy, jogurt i majonez, wymieszałam.
  • Całość posypałam posiekaną natką pietruszki.
  • Wybornie smakuje jak jest schłodzona.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Listopadowa czubajka kania

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger