niedziela, 19 lutego 2017

Fusilli z algami morskimi i bakłażanem

Zakupiłam cudne sprężyny makaronu z algami morskimi.
Dołożyłam kilka składników i danie iście królewskie powstało.
Chcecie spróbować jak smakuje? nic trudnego, trzeba sobie ugotować.
Mało pracy a rezultat zaskakująco pyszny, polecam.
Fusilli z algami morskimi i bakłażanem.

                 Składniki:
  • 250 g makaronu durum z algami morskimi
  • 1 średni bakłażan
  • 10 pieczarek
  • 1 czerwona papryka ramiro
  • 1 papryczka chili
  • 2 łyżki sosu ostrygowego
  • sok z 1/2 cytryny
  • pęczek kolendry
  • 1 łyżka sosu rybnego
  • 2 ząbki czosnku 
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • 1/2 szklanki wody 
  • 2 łyżki oleju
  • 1 płaska łyżeczka mąki ziemniaczanej rozprowadzona w 2 łyżkach wody
Warzywa umyłam, obrałam i pokroiłam w paseczki. 
Bakłażana ze skórą, papryczkę chili bez pestek, pieczarki w plastry.
Na patelni rozgrzałam olej i smażyłam najpierw bakłażana, potem dodałam paprykę czerwoną i chili oraz pieczarki i smażyłam 3 - 4 minuty.
Potem dodałam wodę, sos ostrygowy, sos rybny i posiekany czosnek i dusiłam pod przykryciem około 8 - 10 minut.
Doprawiłam do smaku solą i świeżo zmielonym pieprzem, skropiłam sokiem z cytryny.
Na koniec wlałam mąkę ziemniaczaną rozprowadzoną wodą, zagotowałam.
Makaron ugotowałam al'dente w osolonej wodzie.
Na talerzu ułożyłam makaron, nałożyłam porcje warzyw, posypałam grubo posiekaną kolendrą.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Jesienne porosty

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger