wtorek, 28 lutego 2017

Pasta z awokado, jaja i twarożku

Pasta z awokado na stałe gości w naszym domu, dodaję do niej tylko różne dodatki i zawsze coś innego, zawsze coś pysznego na kanapki wyczaruję.
Dziś polecam pastę z awokado i twarożku, jest pyszna i zdrowa.
Polecam wszystkim na końcowe, trudne dni zimowe, trudne dla organizmu naszego gdy nie ma świeżych warzyw i owoców.
Pasta z awokado, jaja i twarożku.


               Składniki:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 łyżki soku z limonki
  • 1 szalotka
  • 1 jajo na twardo
  • 200 g twarożku - miałam wiejski Jogo
  • sól różowa himalajska
  • pieprz świeżo mielony
  • 1 ząbek czosnku
Awokado przepołowiłam wzdłuż, wyjęłam pestkę a potem łyżką wyjęłam miąższ, przełożyłam na talerz i rozgniotłam widelcem i zaraz skropiłam sokiem z limonki.
Jajo ugotowałam na twardo, wystudziłam, obrałam i również rozgniotłam widelcem.
Drobno posiekałam szalotkę i dodałam do awokado i  jaja, wymieszałam.
Teraz dodałam twarożek , doprawiłam do smaku solą i pieprzem i przeciśniętym przez praskę czosnkiem, wymieszałam.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Mister lasu

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger