środa, 8 lutego 2017

Surówka z czarnej rzepy z owocami goji i orzechami arachidowymi

FIT
Surówka dobra na wszystko, na przesilenie zimowe najlepsza a czarna rzepa dobra na depresję a stresów nigdy nam nie brakuje.
Surówka dobra na poprawę humoru więc polecam wszystkim małym i dużym aby jedli rzepę w różnorakiej konfiguracji ale żeby była obecna w naszym jadłospisie.
Surówka z czarnej rzepy z owocami goji i orzechami arachidowymi.


                 Składniki:
  • 1/2 bulwy czarnej rzepy
  • 3 marchewki
  • małe jabłko
  • garść jagód goji
  • garść orzechów arachidowych 
  • mała czerwona cebulka
  • 5 pełnych łyżek jogurtu naturalnego gęstego
  • sól różowa himalajska
  • pieprz świeżo mielony
Bulwę czarnej rzepy obrałam ze skóry i starłam na tarce o grubych oczkach, tak samo zrobiłam z marchewką, po obraniu starłam ją na tarce o grubych oczkach.
Jabłko umyłam, osuszyłam i starłam razem ze skórką na tarce o grubych oczkach, cebulę natomiast obrałam i posiekałam.
Dodałam do miski orzechy i jagody goji, wymieszałam.
Dodałam jogurt, sól i pieprz, wymieszałam i surówka gotowa.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Ratusz w Kołobrzegu w śniegowej odsłonie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger