niedziela, 26 marca 2017

Marchewkowe spaghetti

FIT
Dostałam temperówkę do warzyw pod choinkę i musiałam ją wypróbować kiedyś, jakoś nie było czasu.
Temperówka jest extra ale warzywa muszą być grube i jędrne aby warzywne spaghetti było ładne i chrupiące. 
Jeśli nie macie takiej temperówki wystarczy pokroić warzywa na plastry a potem na cienkie paski i też będzie ok.
Takie spaghetti jest zdrowe i pożywne a wygląda obłędnie.
Marchew fioletową zakupiłam w sklepie internetowym Vegepack.
Polecam gorąco.
Marchewkowe spaghetti.


                Składniki:
  • 5 dużych marchwi pomarańczowych
  • 3 duże marchwie fioletowe 
  • 100 g sera owczego roquefort cave independante
  • garść posiekanej kolendry
  • 100 g pieczarek
  • 50 g boczniaków
  • 50 g pomidorów suszonych bez zalewy
  • 2 łyżki oleju
  • 1 mała cebulka
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony 

Oczyściłam i pokroiłam pieczarki w plastry, boczniaki w plastry, cebulę w kostkę a pomidory w paseczki. Na patelni rozgrzałam olej i podsmażyłam cebulę a potem dodałam pieczarki i boczniaki i podsmażałam przez 5 minut. Na koniec doprawiłam solą i pieprzem do smaku.
Marchewki obrałam, umyłam i zestrugałam  temperówką ale tak jak już pisałam wcześniej można pokroić w cieniutkie paseczki marchew nożem.
Każdą marchew osobno blanszowałam 3 minuty w osolonej wodzie, odcedziłam, ułożyłam na talerzu, na wierchu ułożyłam grzyby, posypałam pokruszonym serem i posiekaną kolendrą.

Smacznego.
Przepis autorski.
                                "Podróże małe i duże"
Styczniowe morze

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger