czwartek, 23 marca 2017

Pączki - racuszki na jogurcie

Karnawał już za nami dawno ale może ktoś się skusi na takie małe pączki - racuszki.
Smaży się je błyskawicznie i warto zrobić taki szybki deser czy śniadanie.
A jak wpadną niespodziewani goście będą nimi zachwyceni, polecam do upieczenia.
Pączki - racuszki na jogurcie.


Składniki:
  • 400 ml gęstego jogurtu naturalnego
  • 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
  • 2 jaja
  • 2 łyżki ksylitolu albo cukru trzcinowego
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • olej do smażenia
  • cukier puder do smażenia

Przygotowanie:
  • Do miski wlałam jogurt, dodałam jajo, ksylitol, ekstrakt z wanilii, wymieszałam.
  • Teraz dodałam mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i wymieszałam całość na gładką masę.
  • W rondlu rozgrzałam olej - tak do 175 C - i dwoma łyżeczkami maczanymi w gorącym oleju nakładałam małe pączki.
  • Jedną łyżeczką nabierałam masę a drugą zsuwałam do oleju.
  • Smażyłam ze wszystkich stron aż pączki były rumiane.


  • Osączałam je na ręczniku papierowym.
  • Po wystygnięciu posypałam pączki cukrem pudrem.

Smacznego.
Źródło.
"Podróże małe i duże"
Zachód słońca nad Wisłą

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger