Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

wtorek, 27 czerwca 2017

Agrestowy kisiel dla dorosłych

Tak, tak tylko dla dorosłych mam dziś deser, gdyż jest to kisiel na bazie wina.
Dla dzieci natomiast wystarczy zamienić wino na kompot i będzie znakomity deser także.
Taki deser fajnie zmiękcza mięśnie  hi hi, wiec na wieczór z przyjaciółmi jak najbardziej się nada.
Polecam i zachęcam do wypróbowania, użyjcie swoich ulubionych owoców, ja miałam jeszcze mrożony agrest.
Agrestowy kisiel dla dorosłych.


                 Składniki:

  • 500 ml wina gronowego różowego
  • 150 g agrestu - miałam mrożony
  • 1 łyżka ksylitolu lub cukru
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej

Agrest rozmroziłam, zalałam winem w garnku, dodałam ksylitol i gotowałam 5 minut.
Rozprowadziłam mąkę w 1/3 szklanki wody i wlałam do garnka z agrestem, mieszając doprowadziłam do wrzenia.
Gotowałam minutę aż kisiel zgęstniał, rozlałam do pucharków.
Lepiej chwilę poczekać aż trochę przestygnie.
Smacznego.
Przepis własny.
                                         "Podróże małe i duże"
Żonkile
Żonkile, kwiaty wiosny, pięknie pachną, mają cudne barwy w różnych odcieniach żółci a te dodatkowo, jak mawiała moja babcia są "dubeltowe" czyli podwójne i gęste jak różyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks