piątek, 30 czerwca 2017

Makaron z wiśniowym twarogiem

Pamiętam takie dania gotowała mi babcia, makaron ze serem, cynamonem i wanilią.
Jakie to było pyszne i zjadaliśmy pełne talerze, wszystkie dzieciaki czytaj wnuczki stały w kolejce po dokładkę.
Dziś makaron z serem ale z owocami, takie wspomnienie dzieciństwa.
Makaron z wiśniowym twarogiem.


               Składniki: 4 porcje

  • 250 g makaronu karbowane tagliatelle
  • 400 g sera twarogowego chudego
  • 5 łyżek syropu klonowego
  • 100 ml syropu z wiśni
  • wiśnie z syropu - słoik 330 ml
  • 200 ml mleczka kokosowego


Do miski skruszyłam twaróg, dodałam mleczko kokosowe, syrop z wiśni, syrop klonowy i dobrze wymieszałam.
Makaron ugotowałam al'dente i wyłożyłam na talerz, polałam sosem twarogowo - wiśniowym i posypałam wiśniami z syropu.
Pyszne danie na gorąco i na zimno.
Smacznego.
Przepis rodzinny.
                                            "Podróże małe i duże"
Modrzewiowy zagajnik
Tegoroczny maj nie rozpieszczał nas ładną i słoneczną pogodą, niemniej jednak kolory czarowały.
Tutaj zagajnik modrzewiowy w Lesie w Porszewicach.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger