niedziela, 4 czerwca 2017

Orientalna surówka z ogórka

Orzeźwiająca i aromatyczna surówka w stylu orientalnym z ogórka to delicje które dziś przedstawiam.
Surówkę robi się mega szybko i bardzo szybko znika.
Ja zajadam ją samą ale może posłużyć także jako surówka do obiadu.
Popróbujcie koniecznie.
Orientalna surówka z ogórka.


                Składniki:

  • 2 ogórki zielone
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1 czerwona papryczka chili
  • 1 łyżka płynnego miodu
  • 2 łyżki mleka kokosowego
  • sól do smaku
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki soku z limonki
  • 2 łyżki oliwy
  • 4 czubate łyżki kiełków - dałam rzeżuchę


Ogórki obrałam ze skórki i pokroiłam w kostkę.
Drobno pokroiłam również papryczkę i selera, wymieszałam z ogórkami.
Teraz do miski dodałam miód, mleko kokosowe, sól, przeciśnięty przez praskę czosnek, sok z limonki i oliwę, dokładnie wymieszałam.
Surówkę wstawiłam do lodówki aby smaki się przegryzły.
Podałam z kiełkami rzeżuchy.
Smacznego.
Przepis kuchni orientalnej
                                         "Podróże małe i duże"
Słońce
Wygrzewać myśli w promieniach słonecznych, będą ciepłe i delikatne.
Oczyszczą umysł i ciało, dodadzą energii na trudne dni, uwielbiam.

2 komentarze

  1. Uwielbiam potrawy mega szybkie.
    I chociaż ogórek jest prawie bezwartościowy to jego smak i zapach zawsze mnie zniewala.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam ogórka, smak i aromat powala na kolana, jak można go nie zjeść?

      Usuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger