niedziela, 18 czerwca 2017

Wzmacniająca sałatka z roszponki i jabłka

Takich sałatek nigdy za dużo.
Kilka składników, jakieś połączenie w postaci dressingu i sałatka ląduje na talerzu.
Polecam jako dodatek do obiadu ale jako sałatka na śniadanie do kanapek będzie znakomita.
Sałatka z roszponki i jabłka.


Składniki:
  • 2 soczyste jabłka
  • 3 łodyg selera naciowego
  • garść włoskich orzechów
  • 2 łyżki nerkowców
  • garść roszponki
Dressing:
  • 2 łyżki oleju słonecznikowego
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • sól różowa himalajska do smaku
  • pieprz świeżo mielony
  • miód do smaku ok. 1 łyżeczki

Przygotowanie:
  • Wymieszałam w słoiczku składniki na sos, wstrząsając słojem.
  • Jabłka umyłam i usunęłam gniazda nasienne, pokroiłam w kostkę.
  • Roszponkę umyłam i osuszyłam.
  • Seler obrałam z włókien i pokroiłam w kostkę, orzechy i nerkowce posiekałam.
  • Wszystkie składniki włożyłam do miski, wymieszałam.
  • Polałam teraz sosem i jeszcze raz wymieszałam.
  • Sałatka gotowa.
Smacznego.
Przepis z archiwum.
"Podróże małe i duże"
Pocztówka z wakacji
Na zdjęciu Zalew w Sielpi Wielkiej o zachodzie słońca.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger