czwartek, 13 lipca 2017

Czipsy z plantana

O plantanach napisałam już post a dziś napiszę jak zrobić z plantanów czipsy.
Do zrobienia czipsów nadają się plantany w drugim stopniu dojrzewania czyli żółte.
Są pyszne, chrupiące i lekko słonawe, idealne na przekąskę.
Polecam gorąco.
Plantanowe czipsy.



Składniki:
  • 2 spore żółte plantany
  • olej rzepakowy
  • sól morska


  • Plantany obrałam ze skórki, potem pokroiłam je w cienkie plasterki.
  • Plasterki ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, spryskałam olejem i posypałam solą.
  • Piekłam czipsy w piekarniku nagrzanym do 180 C z termoobiegiem 35 - 40 minut aż się zrumieniły i były chrupiące.


Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Bez lilak
Pod moim oknem rośnie krzak białego bzu lilaka.
Zimą mieszkają w nim głodne ptaki a wiosną zachwyca zapachem i bielą kwiatów.
Robiłam z nich herbatkę z kwiatka o karmelowym zapachu.
Kwiaty należy zrywać aby za rok jeszcze piękniej zakwitł.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger