środa, 12 lipca 2017

Sałatka wiosenna

FIT
Wiosenna sałatka to kolorowa sałatka, z kolorowych warzyw i aromatycznego sosu.
Nazwałam ją wiosenną bo kojarzy mi się z początkiem wiosny i budzeniem się do życia form wszelakich.
Polecam komponujcie swoje wersje sałatek bo to bardzo proste i pyszne wyzwanie.
Kolorowa sałatka wiosenna.


Składniki:
  • 5 - 6 liści sałaty masłowej
  • 6 rzodkiewek
  • 3 - 4 łyżki rzeżuchy
  • 6 - 7 pomidorków koktajlowych
  • 6 jaj na twardo
Sos:
  • 1 łyżka oliwy
  • 1 łyżeczka musztardy
  • 1 łyżka octu balsamico
  • sól niebieska perska
  • pieprz świeżo mielony
Przygotowanie:
  • W pojemniku ułożyłam umyte i osuszone liście sałaty.
  • Pomidorki pokroiłam na połówki, jaja ugotowałam na twardo, ostudziłam, obrałam i pokroiłam na ćwiartki.
  • Rzodkiewki umyłam i pokroiłam w plastry.
  • Wszystkie składniki ułożyłam na sałacie.
  • Składniki sosu wymieszałam ze sobą i polałam składniki sałatki, posypałam rzeżuchą.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Rzeżucha
Rzeżucha to bogactwo witaminy "C" więc warto ją zajadać cały rok a nie tylko zasiać na Wielkanoc aby umieścić w niej zajączka.
Smakuje wybornie i podkręca smak potraw.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger