wtorek, 18 lipca 2017

Steki z ligawy cielęcej z kapustą pac choi z grilla

Takie szybkie, mega szybkie danie dziś przedstawiam.
Steki z ligawy cielęcej to bardzo delikatne mięso i szybko się grilluje a do nich równie przepyszna chińska kapusta pac choi z wyśmienitym sosem.
Całość to pyszny, treściwy obiad.
Spróbujcie razem ze mną?
Steki z ligawy cielęcej z kapustą pac choi z grilla.


              Składniki:

  • 3 steki z ligawy cielęcej
  • sól niebieska perska
  • olej do posmarowania mięsa
  • 2 kapusty pac choi

              Sos:

  • 1 łyżka oliwy
  • 1 łyżeczka musztardy
  • 1 łyżka octu balsamico
  • sól perska niebieska
  • pieprz świeżo mielony


Mięso lekko rozgniotłam palcami, oprószyłam solą, natarłam olejem i grillowałam z każdej strony po 4 - 5 minut.
Kapustę przekroiłam wzdłuż i również grillowałam z każdej strony aż lekko zmiękła.
Składniki sosu wymieszałam ze sobą i już na talerzu polałam kapustę i mięso.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                       "Podróże małe i duże"
Kaczka Mandarynka
Kaczka Mandarynka to gatunek średniego ptaka wodnego z rodziny kaczkowatych.
Zamieszkuje dorzecze Amuru, Japonię i Mandżurię.
Hodowany w Europie w XVIII w jako ptak ozdobny.
Spotykana również w Polsce.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger