niedziela, 6 sierpnia 2017

Awokado pieczone w chrupiącej skorupce

Pyszne, kremowe awokado idealne na krem czekoladowy czy do sałatki tym razem pełni rolę stripsów czy frytek.
Przekąska godna mistrzów więc warto sobie taką zafundować.
Myślałam o "niebieskich migdałach", zajadałam i co? pożarłam całe awokado.
Polubicie je na pewno, polecam przepis.
Awokado pieczone w chrupiącej skorupce.


                Składniki:

  • 2 sztuki awokado
  • 200 g bułki tartej
  • 100 g mąki
  • 2 jaja
  • 100 g sera parmezan 

Awokado obrałam ze skórki i pokroiłam na plastry a potem na paski.
Starłam na drobnej tarce parmezan i połączyłam z bułką tartą, wymieszałam.
Przygotowałam 3 talerze, na jeden wysypałam mąkę, na drugi bułkę wymieszaną z serem a na trzecim rozbełtane jaja.
Maczałam kawałki awokado w mące, potem w jaju i na koniec w bułce z serem.
Układałam obtoczone kawałki awokado na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.

Piekłam w piekarniku nagrzanym do 210 C z opcją grzania góra/dół przez 15 minut lub do momentu aż się nie zrumienią.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                       "Podróże małe i duże"
Rezerwat Przyrody "Niebieskie Źródła"
Rezerwat położony jest w Tomaszowie Mazowieckim i jest oazą spokoju, bombą energetyczną, skupiskiem pięknej przyrody, mnóstwa ptaków, płazów i naprawdę warto go odwiedzić.

4 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger