czwartek, 3 sierpnia 2017

Sałatka na ciepło z małżami

FIT
Idealny posiłek na letnie dni, szybko, smacznie i aromatycznie.
Taki posiłek to mnóstwo energii a jest lekki i ma w sobie dużo dobroci dla naszego organizmu.
Polecam serdecznie.
Sałatka na ciepło z małżami.


             Składniki:

  • garść rukoli
  • 200 g ugotowanych małży w oliwie
  • 1 żółta papryka
  • 2 dymki ze szczypiorem
  • olej do smażenia
  • 1/2 pęczka koperku
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 200 g makaronu z pszenicy durum ze szpinakiem
  • pomidorki koktajlowe do dekoracji
  • 1/2 łyżeczki papryki słodkiej
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony


Cebulkę pokroiłam w krążki, posiekałam szczypiorem i koperek.
Paprykę obrałam i pokroiłam w paski.
Umyłam i osuszyłam rukolę.
Na patelni rozgrzałam olej, dodałam krążki cebuli, podsmażałam 2 minuty, podlałam sosem sojowym, smażyłam 3 minuty.
Dodałam 1/2 ilości kopru, 1/2 ilości szczypiorku, osączone z oliwy małże, wymieszałam i chwilę podgrzewałam.
Dodałam sól do smaku.
Makaron ugotowałam al'dente.
Na talerzu ułożyłam rukolę, wyłożyłam zawartość patelni, ugotowany makaron, posypałam koperkiem i szczypiorkiem, połówkami pomidorków koktajlowych, oprószyłam solą i pieprzem a także papryką słodką.
Smacznego.
Przepis autorski.
                                        "Podróże małe i duże"
Okna
Czy zastanawialiście się kiedyś co kryje się za szybą okien, jakie ludzkie losy wiją się i plotą? 
Fajne przemyślenia i historie ludzkie.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger