piątek, 8 grudnia 2017

Sałatka makaronowa z serem feta

Pyszna sałatka w stylu śródziemnomorskim.
Makaron wybierzcie taki jaki lubicie, ja dodałam kolorowe muszelki.
Składników mało a przepyszna sałatka ląduję na naszym obiadowym stole.
Na dobry początek dnia czyli śniadanie też smakuje wybornie.
Polecam gorąco.
Sałatka makaronowa z serem feta.


              Składniki:

  • 200 g makaronu - dałam kolorowe muszelki
  • 200 g sera feta
  • 4 pomidory
  • garść pomidorów koktajlowych
  • 1/4 szklanki oliwy
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki suszonej bazylii

Makaron ugotowałam w osolonej wodzie al'dente, odcedziłam i wystudziłam.
Oliwę wlałam do rondelka, wsypałam bazylię i przecisnęłam do niej czosnek.
Podgrzewałam na ogniu aż oliwa była dobrze ciepła ale nie wrząca.
Sos wymieszałam z makaronem.
Pomidory pokroiłam na cząstki a koktajlowe na połówki, dodałam do sałatki.
Pokruszyłam na sałatkę fetę i mieszałam aż ser prawie całkiem  się rozpuścił.
Sałatka gotowa do podania.
Smacznego.
Pomysł własny kuchni śródziemnomorskiej.
                                          "Podróże małe i duże"
Las w Janowicach
Tej jesieni, złotej polskiej widoki były cudne a drzewa w lasach pokryte wszelakimi kolorami.
Spacery w takim lesie to czysta przyjemność.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger